Sidor

fredag 27 augusti 2010

Jag vann...


Åhhhh..precis vad jag behövde!!
Jag vann en tävling hos Tigris Predikantan!
Igår satt jag och tittade på "Barfota Ernst" när han gjorde en lavendelgömma...
Då tänkte jag att en sån skulle man gjort och sparat sommardofterna nu när hösten närmar sig med stormsteg.
Men inte fanns orken att ta sig för detta...
Orkade knappt hämta posten men med lite möda var den inplockad och där låg de: en liten ängel och en doftpåse med lavendel i!!!
Tack snälla du för det! Jag blev jätteglad när jag öppnade paketet!


4 kommentarer:

Gilla sa...

Du har ju tur som en tokig. Grattis till vinsten.

Kram/Gilla

soffie sa...

GRATTIS till den fina vinsten,
kram å trevlig helg

pillan sa...

men vad roligt , och vilket fint pris .

gunsan sa...

Grattis grattis o vad fin den lilla påsen är, lavendel som luktar så gott.
Kramizzzzz