Sidor

fredag 11 december 2009

FREDAG!


Ja, go vänner…
Då var det äntligen fredag!
Vad händer i kväll?
Jo, det är final i Idol!!!
Har du förberett inför kvällen?
Jag är helt och hållet totalförbered!


Idag är det till att jobba till kl.17.00 men;
allt är i ordning gjort:
två sorters pajer; en tacopaj och en Västerbottenost paj och en god sallad stå färdig i kylen .
Chipsen och ostkrokarna är upphällda i STORA skålar…
Klockan 17.01 korkar jag upp vinflaskan, tänder ljus, äter en god middag med familjen och sen är det bara att vänta…
på att Idol ska börja!

Jag är ganska så säker på vem av killarna, Calle eller Erik, som vinner…
Vem tror du kommer att ta hem segern i år?
Jag håller tummarna hårt för att XXX vinner!

En liten fredagsfräckis medan vi väntar på segern…

En familj sitter runt middagsbordet och sonen frågar om han kan få ställa en fråga. Pappan svarar.

"Ja visst, fråga på bara"

Den unga mannen frågar sin pappa:
"Pappa, hur många olika typer av bröst finns det?"

Pappan blir lite förvånad, men svarar:
"Jo min son, det finns tre sorters bröst.
I 20-års åldern har kvinnan bröst som är som meloner, runda och fasta.
Runt 30 - 40 Års åldern är brösten som päron, fortfarande fina men lite hängiga.
Efter femtio, blir brösten som lökar.
"

"Lökar?"

"Ja, när du ser dem, får de dig att börja gråta"
Detta utlägg fick både modern och dottern att se rött, så dottern frågar.

"Kan jag ställa en personlig fråga?
Mamma, hur många typer av penisar finns det?"


Mamman blir lite förvånad, men ler, tittar på sin man och svarar.

"Jo min dotter, en man går igenom tre faser.
I 20-års åldern är en mans penis som en ek, ståtlig och hård.
Runt 30 - 40 års åldern är penisen som en björk, flexibel men pålitlig.
Efter femtio blir penisen som en julgran."


"Julgran?"

"Ja, död från roten och kulorna hänger där bara som dekoration."

Kram och på återhörande senare ikväll!

7 kommentarer:

cecce sa...

ha ha ha ....fräckisar:-) Me like! Bra inledning på helgen.
Kom precis på att jag missar idolfinalen:-(
Ska på glöggpartaj med arbetskompisarna. Fast det är också kul!!

Ha en fin kväll!
Kram

Camilla sa...

Oj,vad du var hemlighets full.
Hade jag vetat det kanske inte jag skulle ha varit så ärlig i mitt inlägg i dag :)
Men allvarligt talat Suss....
Tror du verkligen att chipsen och ostkrokarna som redan är upphällda i skålarna finns kvar klockan åtta i kväll?
Handen på hjärtat,gumman...Det tror inte jag ;)
Puss på dig och glöm inte att ta fram näsduken i kväll,för gråta LÄR du göra.
Och då menar jag inte av glädje tårar :)

♥ Carina ♥ sa...

Oj!!! Det här kan bli jobbigt Susanne...
Jag håller ju också på Calle...
Kramar

Mona sa...

Det lät trevligt det där!!
Håller inte på någon, men nu är det extra spännande när ni tävlar med varandra!
Kram!

Sussi sa...

Haha kul historia :-)

Jag tror att Erik kommer vinna! Eller jag vill att Erik ska vinna. Han var bäst ikväll. Även om jag gillar Calle så var det inte en av hans bästa kvällar

Kramisar

Camilla sa...

Erik,Erik,Erik,Erik!!!!!!!

Carolines hemligheter sa...

Hahaha, den var ju riktigt rolig! Den måste jag direkt skicka till min pappa, han älskar fräckisar :-)

Heja Erik säger jag men misstänker att du håller tummarna för en viss herre som börjar på C ;-)

Hoppas att du har en jättemysig kväll med massa godsaker och annat mys, kramar!!