Sidor

onsdag 28 oktober 2009

Nöff, nöff...


...alla bloggvänner!
Efter att jag grymtat fram hur jag mådde så konstaterade min doktor att det mycket säkert kan vara svininfluensan som jag drabbats av...
Det känns som bättre när man får svart på vitt att man är sjuk. Han sjukskrev mej den här veckan också. Det var ju tur att det inte var hypokondri som jag drabbats av...;)

I dag kunde jag ta mej en prommenix med hundarna för första gången på flera veckor, utan att känna mej halvdöd när jag kommer hem!! Solen sken och det var helt underbart att få komma sig ut igen!
Vad skönt det är att känna sig på bättringsvägen! Ändå är det bara en influensa, inte någon allvarlig sjukdom, jag har. Det finns de som har det mycket, mycket värre, så varför måste jag klaga???!!!
Nej nu är det slutklagat!
Ha en alldelens underbar onsdag!
Kram

9 kommentarer:

moster sa...

skönt att du börjar krya på dej igen har tänkt på dej kramar

Susanne sa...

Åhh är du fortfarande sjuk, så jobbigt :o(
Krya på dig och många kramar

Camillasrum sa...

Låter toppen att du är på bättringsvägen! Kram

Camilla sa...

(Host,host)
Jag vet en kvinna, som skrev i sin blogg en gång,att hon var emun mot svininfluensan ,för att hon levde tillsammans med ett svin.
Jag hoppas att hon ångrar det idag och att hon nu idag, ställer sig på knä framför sin man och ber honom så innerligt om ursäkt.
Vad tycker du vad hon ska göra?
(Host,host)

Douglas Söderlind sa...

Skönt att du är på bättringsvägen.

Mona sa...

Tog de inga prover på dig för att veta om det är svinflunsan du drabbats av??
Snart är det full fart igen, nu när du känner dig piggare!!
Ha det bra!

Sussi sa...

Råkade du ut för den där baconfebern ändå! Förhoppningsvis är det bara en vanlig förkylning jag drabbats av! Fy vad du måste ha mått pest!!
Men du får hitta det braiga i det.. Nu kan du inte få svinis igen :-)

Ha en bra kväll
Kramisar

♥ Carina ♥ sa...

Snygg header. Du lyckades!!
Bra att du känner dig piggare. Konstigt att dom inte tog prov och kollade om det var svin influensan.
Kramen

cecce sa...

Stackare..svininfluensan...
Se det positivt, nu har du haft den fruktade sjukdomen. Tur du inte bor här för jag har en sambo som är hypokondriker och livrädd för influensan!!
Hoppas du bättrar på dej snabbt nu!
Kram