Sidor

onsdag 24 juni 2009

Nedräkning...


Nu börjar det att närma sig...semestern är ganska nära nu!!! Tre arbetsdagar kvar! (ska jag räkna noga så jobbar jag bara en hel dag, en halv dag och är ledig fredag men jag har aldrig skrutit om att jag är ett mattegeni...) Sedan väntar 5 långa, sköna, lata veckor framför mej!!! Kom att tänka på en barnsång;




"Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting,


Tisdag ser jag mej omkring, mej omkring, mej omkring,


Onsdag går jag ut och vankar,


Torsdag sitter jag i tankar,


Fredag gör jag vad jag vill.


Lördag stundar helgen till"




Det är nog så mina veckor kommer att se ut; fullspäckade med INGENTING!!!!




Jag är ju lite för att ha en inre bild på hur det ska se ut i verkligheten. Därav denna bild idag! Och den tror jag att jag kan förverkliga!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Jo, jo jag skulle vilja se dig göra ingenting.
"Jag ska bara" dammsuga.
"Jag ska bara" skura golvet.
"Jag ska bara" skjutsa barna.
"Jag ska bara" förbereda middagen.
"Jag ska bara" städa toaletten.
"Jag ska bara".....
"Jag ska bara"....

♥ Carina ♥ sa...

Är det Camillas fötter där på bilden? tycker jag känner igen dom. Eller så liknar dina fötter hennes kanske...Ni är ju släkt.
Är du lik Alfons Åberg också? jag ska bara, jag ska bara.....