Sidor

torsdag 21 april 2011

Nu bär det av...


...mot Blåkulla.
Håll i er & se upp i trafiken!

38 kommentarer:

Malin sa...

Ja, vi ses väl där så vi kan fira in påsken tillsammans ;-)
Hoppas du får en härlig "fredag"!
Kram

maria sa...

Vilken fin påskkärring jag finner här :)

Vi ses på Blåkulla !Kramar fina du

Diana sa...

Vad söt du är! Vet du, du ska inte till Blåkulla idag. Istället ska du följa med dina barn, i den utstyrslen, vart de än går! Gör du det så ger jag de ungar som ringer på dörren blomkål. ;) God morgon!

Stattinskan sa...

Haha - är det du???
UNDERBART!!!
Trevligaste påsken till dig/er också :-D

♥ Carina ♥ sa...

Men sååå söt du är! Vi ses i Blåkulla då :)
Glad Påsk!
Kram

Herr Nilssons Fru sa...

Who vilken söt påskkärring!! Oh så kul de ska bli att träffa henne på Blåkulla, kalas väder har vi fått denna flygardag..så gutt!!
Vi ses senare då.
Kramiz Anki

Cissi sa...

Haha, kanske vi ses i Blåkulla ;)

Ha en trevlig påsk!

Kram

Carina Sjölund sa...

Vilken sötnos du är :)
Glad påsk vännen♥

Susann sa...

Naaw vilken söt bild :)
Glad påsk till dig också :)
kram krma

Miss0 - svensk tjej i Oslo sa...

Vilka fina hundar du har! :)

Glad påsk till dig med :)

Rigmor sa...

Glad Påsk!! Där sa du nå´t, är det vänster eller högertrafik när det gäller kvastfärden?? Lika bra att jag tar en strumpa av var färg, har så förbaskat svårt med höger och vänster...
Bra att du la´ut en bild på dej, så jag känner igen dej bland alla andra, vore ju trevligt om vi kunde sitta bredvid varandra...!!
Ha´det så gott!!
Kram

Hanna aka Lilla My sa...

Glad Påsk på er, tvåbenta som fyrbenta!

Kram

Sara sa...

Herreguuuud vilken snygg kärring ;)
Detta blir svårt att klå i blåkulla

Kram

Anonym sa...

Flyg försiktigt :D

Helene sa...

Va rädd om dig när du flyger iväg = ))
GLAD PÅSK till dig.
Kram Helene.

Kati sa...

Vilken härlig liten gumma med pussmun.... det finns säker någon (troll)karl som vill få en liten kyss....

GLAD PÅSK!

Kati

Sus sa...

Världens sötaste påskkärring flög just förbi...Nu vet jag!
Det var ju Duuuu:)
Glad Påsk!

Miruschka sa...

Det var en av de sötaste påskkärringar jag nånsin sett! Puss på dig:)
Kram♥

Marie-Louise sa...

haha vilket underbart kort :)
Vi ses på Blåkulla, det lär bli trångt där i natt :D

Camillasrum sa...

Haha, hoppas du får en riktigt härlig påsk! Kram!

Anonym sa...

Vilken fin bild :-)

Vi ses kanske där på Blåkulla då :-)

Petra sa...

Underbar bild! Stor kram och Glad Påsk

Camilla sa...

Och du ska jag vara syster med? ;)
Kram!

Paula sa...

Glad PÅsk till dej med! Vi syns på Blåkulla:) Kramisar

Krönikören sa...

Så söt du är! Du har ju inte ens en vårta!

Glad Påsk, flyg försiktigt!
Kram

soffie sa...

hihi goa du jag är precis bakom dej så hallå snabba dej då::::::

Afrodite sa...

Japp! Nu bär det snart av! Ja, först till Blåkulla, men snart även till Norrland! =) Vi ses ikväll och i maj! =)
Kramelikram

Ingrid sa...

Tyckte väl det var dig jag for förbi innan... Det ska vara DAMMSUGARE iår INTE kvast!! Påskkram!

carola sa...

Ska putsa kvasten så kommer jag också.
håll en plats åt mig:)

Underbart kort..
kram

Viktkamp sa...

Lycka till på resan och kör försiktigt =)

gunsan sa...

Vad söt du är, baske mig den sötaste påsk-kärring jag träffat idag;)
kramizzzz

Anonym sa...

*FNISS*
Du är helt klart den sötaste påskkärring jag har sett i mitt syndiga liv!
En annan kommer (nog) inte iväg till Blåkulla i år! Tröttnat på kvasten, såg mig om efter modernare "farkost" och hittade en japansk variant som lovade runt men höll tunt kanske man kan säga? Plastig och trasig var den redan vid leveransen och nya delar måste beställas och kommer sannolikt inte i tid... Ja, du vet hur det är!?
Fan vad dum man är, borde nöjt mig med den gamla kvasten ett år till...!
Jaja, lätt att vara efterklok, du och får ha så roligt, och gör nu inget som JAG inte skulle ha gjort, okej!?
PS: med andra ord står det dig fritt att dansa både på OCH under borden!!!
Puss.

Susann sa...

Glad påsk :)

Junitjej sa...

Hoppas du inte krockar med någon annan påskkärring. Ta det lugnt med landningen!
GLAD PÅSK!

Mystjejen sa...

Ååååå så söt du är:-) Glad påsk söta och ha en skön helg kramisar

Quila o Ronja sa...

Vaa, en livs levande, riktig påskkärring!!!
Hoppas du hittar tillbaka också.
Kram
Susanne

cecce sa...

Hoppas du dansar natten lång!!

Glad påsk till dig!!

Kramar

lena sa...

Glad Påsk, på dig! Kram Lena