Sidor

fredag 13 maj 2011

Satan i gatan...

...vad blogger har ställt till det!
Jo, den har krånglat sen i går morse och till råga på allt så försvann mitt senaste inlägg!
"Utan blogg i två dagar försmäktar vi på denna ö!" (citat från Pippi med egen tolkning)

Fan vad mycket tid man skulle fördriva nu när inte bloggen fungerade: jag städade som en tok, tvättade som en galning och gjorde något som jag inte gjort på länge enligt min man!
Jag bakade bullar på 1½liter:


Och inga valpar än....
Men nu är det nära!

22 kommentarer:

Carina Sjölund sa...

Kanske skulle bloggen strula oftare, så man får någonting gjort :)
Kramen på dig♥

Miruschka sa...

Jag har varken bakat bullar eller städat, däremot har jag varit kontaktbar hela dagen;)
Kram♥

Majken sa...

Guuud vad maken måste vara nöjd nu :-)
Spekulerar i om den möjligen är han som mutat blogger att mota våra bloggar?

Ha en finfin kväll!
Kram

Anonym sa...

Som gammal programmerare är jag övertygad om att nån gjorde en riktig tavla. Dom stängde ut bloggare och kommentarer och försökte rädda situationen, men blev till slut blev dom tvungna att läsa in en gammal backup. Därav dom försvunna inläggen och kommentarerna.

Men du såg ju till att det blev andra bullar av!

:-)

Herr Nilssons Fru sa...

Ja jösses som de kan bli....hon mig försvann bara kommentarer från sista inlägget, bara o bara..lite trist men ja jag överlever förlusten..hua. Jag har inte lyckats ta mig in på bloggen alls o nu vet i tusan om jag orkar i afton..*ler*. Inga valpar ännu...oh...så spännade de är nu - !!
Kramiz Anki o grattis till alla bullar, synd du bor så långt bort (från mig alltså) annars kunde jag ju fått två bullar och ett klas kall mjölk..mmmmm

Camilla sa...

Samma skit gjorde jag.
Se vad onödiga saker man gör då man inte har bloggen ;)
Det får INTE hända igen ;)
Kram!

Viktkamp sa...

Mums =)

Mia systeryster sa...

Det kanske var bra att bloggen inte fungerade då;) Närå, jag vet hur himla irriterande det är när det inte funkar, man springer o kollar var 5:e minut om den kommit igång igen.Vadå bloggberoende;)
Spännande det ska bli med valparna, du måste lägga ut många bilder=D
Kram

~~Sara~~ sa...

Ja hemska tanke jag rensade ogräs och fixade annat som "retat" mig ett tag nu, inte bra alls ;)

Kram

gunsan sa...

Ja fyyyy vad det har knasat, flera inlägg försvann, men nu är de tillbaka som tur är;)

Mmmmmm för bullar;))
krammizzzzz

Diana sa...

Oh vad spännande med valparna! När exakt är det dags om hon föder som hon "ska"?
Men bullbak är ju skoj, jag fattar inte varför alla bloggare är så anti att baka!

ansepanse sa...

bara krångel :(
kramar

Mita sa...

Jag har märkt att det strulat här.Skönt att det funkar igen. Ja gud vad mycket man får gjort när inte bloggen går.Eller också får man ge fasen i att sätta på datan,hehe...
Jag har köpt jäst,hade en tanke att jag skulle få till ett gäng bullar,hmm...
Snart kommer småttingarna du,vad roligt,
Kramiz!

Quila o Ronja sa...

Vilken fruktansvärd upplevelse!!! Hela datorn legat nere, inte bara bloggen :-( Jag fick städat!!! Vad sägs om det? Sååå konstigt ;-)
Kram

susann sa...

God morron-
Kikar in och önskar dig en fin dag .
kram kram

bokhyllan sa...

Mmmm... bullarna ser goda ut!
Tack, jag tar en. Hoppas det inte gör något =)
Trevlig helg! Kram.

Kati sa...

Jaha... du gjorde samma sak som många andra av mina cybervänner... städning och bakning.

En cybervärld med gemensam tanke.

Kati

jessica sa...

Hej, oj vilken härlig blogg och hundar =) super goa, min mor har en golden =) Minos heter han.
Vi letar hund, men tar det lugnt, men när det kommer så kommer det. =).

Hoppas du får en super bra dag. Kram
Jessica

Paula sa...

Godmorgon! Jag försökte hela dagen att komma in på blogger o kommentera er här...men, men....
Hoppas att du får en fin lördag i alla fall! Kramis

Anonym sa...

Ja det var precis samma här hos mig...

Ha en skön lördag !

Kram Kram

Maud sa...

Mums vilka härliga bullar!!

Sus sa...

Utan blogg blir det Andra bullar av ;)
Bloggarna har strulat hos oss blogg.se också...bloggvirus??
Jag väntar med spänning på valparna!
Kraaaam