Sidor

fredag 27 maj 2011

Äntligen fredag...

...och jag förstår inte hur jag kunnat hålla mej från att lägga ut bilder på mina små guldkorn!
Men jag vill ju inte bli tjatig!
Men nu kommer ett bombardemang med bilder på dem:

Vi är nu 12 dagar gamla och börjar upptäcka världen mer och mer.


Vi äter och växer, äter och växer.



Tjocka och goa är vi nu och nyklippta klor har vi med!


Det finns de som tycker att valplådan är en aningens stor! Men det vet vi ju att storleken inte har någon betydelse....

...för vi ligger tätt, tätt intill varann.

OK, övergången till en fredagsfräckis blir svår nu, bäbisar, storlek....
Men här kommer den:

En man och en kvinna träffas på krogen och fattar tycke för varandra! På väg hem till mannen så säger han.
- Jag måste varna dig. Jag är hängd som en bebis.
Varpå tjejen svarar att det är helt ok. Storleken har ingen betydelse. Efter en stunds förspel går hon ner på knä och öppnar hans gylf... och svimmar!! När hon vaknar till utbrister hon: 
-Du sa ju att du var hängd som en bebis!?? Mannen svarar:
 -Ja! 3kg tung och 50 cm lång........

Vädret på Blendadagen: mulet, stor risk för regn.

♫♪♪♪ Nu blir det fredagsmys!♫♪♪♪














32 kommentarer:

Miruschka sa...

De är ju så OTROLIGT söta, förstår att det kan vara svårt att slita sig från dem!
Fredagsfräckisen var bra:))))
Kram♥ och god morgon

Anonym sa...

Men man blir ju helt såld när man ser dessa små underbara varelser!

Kram

Malin sa...

Gud, vilka korvar! Vad fort det går! För många bilder kan det ju inte bli, du får göra som jag, sätta in en drös en gång i veckan. Jag kan lova att det är dom dagarna jag har flest besökare :-)
Kram

bokhyllan sa...

Bedårande söta!
Trevlig helg. Kram.

Diana sa...

Appropå fredagsfräckisen så tog det mig ett tag att se att det är ett ben på valp nr två (från kameran sett) på den andra bilden. Det ser ut som något helt annat. :)
Hahahaha!

Anonym sa...

De är så underbara!! Man kan inte få nog av dom, så är de!!
Oj drullen på honom var liten..fniss. Stackas tjej!!
Trevlig helg.
Kramiz Anki

Susann sa...

God morron!
Kikar in och önskar dig en fin dag.
Guuuuuuud va söta :)
kram kram

Anonym sa...

Äntligen lite bilder! Guuu vad fina dom är :-)

Ha en underbar fredag!

4U2 sa...

När man ser valpar vill man så gärna ha en! :)

~~Sara~~ sa...

Klart att valplådan ska vara stor, de växer och rör sig mer och mer och då ska det finnas utrymme...även för tiken

Underbart söta är de :)

Kram

Anonym sa...

Jösse så urgulliga !
Tänk att dessa små blir så stora vovvar !? Fantastiskt .
(är inte ett dugg avis :() ))) Nej då ! ;))

ansepanse sa...

du får visa hur många bilder som helst, du blir inte tjatig för det, älskar att titta på vovvebebisarna :)
kramar

Fnulan sa...

Hej!

Åååå jag höll på att svimmaöver dina fina hundbebisar!!! Gud så gosigt, lägg ur många bilder du vill =)
Ja visst är det lustigt med smulor och strumpor!!! Hoppas vi kan få lösningen!

Och TACK för grattiset!

Diana sa...

Sv: Haha, varför kolla packningen när han kommer hem? Då är jag nöjd bara den packas upp inom rimlig framtid. :)

Stattinskan sa...

Hahahaha ... ja, inte åt dina bebisar utan åt historien :-)
Jag får ont i magen av längtan efter en liten vovvsing - gud så bedårande de är :-)
Svar: Ja, hemma i Ångermanland/Sollefteå sa vi också Kangero, men här nere säger man ofta Långeben eller Harkrank

Anonym sa...

Vilka jättesöta valpar!

Trevlig helg!

Kati

Majken sa...

hahahaha

så urgulliga dem är valparna...

ha en fin kväll!
Kram

Sanna sa...

Ja den kan man kalla "fräckis" haha Fast det kompenseras genast via de gudomliga bilderna på gosakerna du lagt ut.
Jag kanske har missat det men har de fått namn ännu?

Trevlig helg på dig och förstår att du inte har några fritidsproblem dessa dagar *ler*
/Kram

Diana sa...

Sv: jaha, det är därför! Batman får snällt langa upp presenterna direkt. Det är typ lag på att man måste ha med sig nåt hem när man varit borta.

Sus sa...

Åhhh, de är så sanlöst bedårade sööööta!!!
Lite som undebara fläskkorvar med tassar, svans och nos :-D
Kraaaaam

Rigmor sa...

Men det är ju inte klokt å söta de är!! Hur ska du någonsin kunna sälja någon av dom...?? Nu vet jag varför jag inte föder upp något djur av något slag...det skulle bli fullt här hemma!!
Tack för fredagsfräckisen, det kan behövas efter en kursdag med en utav föreläsarna tråkigare och striktare än en gammal major...
Ha´en bra kväll!!
Kram

Sussi sa...

NÄr det gäller valpar går det inte att bli tjatig, så ut med fler bilder bara :)
Dom är ju så gudomligt söta!

Kramisar

soffie sa...

men guuu va söta här stannar jag ett tag å bara njuter av dina små sötingar:)

Camilla sa...

Testing!
Testing!
One,two!
One two!

Camilla sa...

Jaaaaaaa!
Det funkar!

Quila o Ronja sa...

Kan man få komma och lukta lite på dom där små sötnosarna :-) Eftersom jag inte hittar så bra, helt vilse i pannkakan, så bör jag vara framme när valparna är ca. 5-6veckor, hahaha. Visa massor av bilder, jag tröttnar INTE!
Kram på dig

Mia systeryster sa...

Åh!Vill ha!!
Lova att vi får följa utvecklingen på valparna. För min skull får du gärna lägga ut bilder varje dag=D
Ska ni behålla en?
Kram

Anonym sa...

Men de blir ju bara sötare o sötare för varje gång man ser dom, nu får du passa på att gosa ordentligt i helgen;))
kramizzzzz
gunsan

Mita sa...

Så fina, man blir varm inombords.Jag måste också fråga om du ska behålla nån?
Lägg gärna ut bilder en gång i veckan, tiden går ju så fort,
Kramiz!

Camilla sa...

Sv: Inte jag :)

Camilla sa...

Men däremot får jag ingen "ruta"

Doris sa...

Aaawww, helt bedårande söta !
Kram