Sidor

fredag 3 maj 2013

Måndag? Fredag?



Det är inte lätt att veta vilken dag det är när det blev fredagskänsla i tisdags, söndagskänsla i onsdags och så var det fredagskänsla i går igen.
Men nog är det väl fredag i dag?!
Jo, jag är ganska så säker, så här kommer en fredagsfräckis:

Bonden Olaf hade inte haft någon kvinna på väldigt länge och bestämde sig för att det fick vara nog. Så han tog sig i kragen och gick ut på krogen för att träffa någon. Väl där och styrkt av några öl gick han fram till första bästa tjejen han såg:
Vill du följa med mig hem? frågade han.
- Javisst, svarade hon.
-Oj, tänkte Olaf, detta gick väldans lätt.

 Så väl hemma och styrkt av både ölen och framgången gick han rakt på sak:
-Skulle du vilja suga lite?
- Javisst, svarade hon och började.
De gjorde gott men Olaf hade ju inte fått något på länge så han bad henne att ta i lite hårdare.
- Hmmfmp, svarade hon och tog i hårdare men Olaf var desperat och skrek rakt ut:
- SUG ALLT VAD DU KAN!
Tjejen tog i allt vad hon kunde.
Efter en kort stund skrek Olaf rakt ut igen, denna gång ännu mer desperat:
-Blås, BLÅS!
Tjejen tittade förvånat upp och undrade:
- Blås?!
- Jaa, blås för tusan,  skrek Olaf. Lakanet har åkt upp i röva! 



♫ ♫ ♫♪♫ Nu blir det fredagsmys ♫ ♫ ♫♪♫


16 kommentarer:

Afrodite sa...

Hahahaha! Det blev liksom lite baksug...hahaha! Underbart med fredagsfräckis! :D

Jo, det ÄR fredag idag! Men även jag känner mig lite förvirrad, det ska jag erkänna! :)

Kram och godmorgon! ♥

Afrodite sa...

Hoppla! Där gick visst jag och blev lite FÖRST idag...:D

Ps. Om mindre än en vecka ses vi! :D

Ulf sa...

Jo, nog är det fredag. Det är bara att titta in här:)

Ama de casa sa...

Hahaha!

Jodu, det ÄR fredag idag - jag är 100% säker :-)

Solglittret sa...

Haha ..nu fick du mig att le stort och jag känner ännu mera hur fredagen kryper på...myyysigt!!! :)

Önskar dig en fin och solig skönamaj-helg :)
Kram Lollo♥

Diana sa...

Haha, där kan vi snacka om att suga ja... :)

Ha nu en trevlig fredag!

Anonym sa...

Ha en fin Fredag :)
/Kram Annmi i Hjosolen!

moi sa...

Ha, ha - så skönt att vara tillbaka i rutinerna igen.
Fredagsmarknad och fredagsfräckis!
Kram o trevlig fredag...

Majken sa...

HAHAHAHAHA

Ha en underbar fredag!
Kram

Hanna aka Lilla My sa...

Hahaha! Trevlig helg på er :)

Carina Sjölund sa...

Hihihihi!
Trevlig helg rara du :)
Kramen♥

Mita sa...

Fredags fräckis,tack då vet jag att det är rätt dag i alla fall,hehe...
Kramiz♥

Helene sa...

He he = ))
Ha en skön & solig helg !!
Kram Helene.

♥ Carina ♥ sa...

Hahhaha omg!!!
Kul att höra att det är fler än jag som varit förvirrad i veckan. Ja, mer än vanligt... ;)
Kram och trevlig helg!!

Znogge sa...

Ha ha! Visst är det väl fredag i dag och nu är ordningen återställd!

Kram

Camilla sa...

Ja herre gud vad dagvill man är. Men idag är det lördag...tror jag ;)
Kram!