Sidor

fredag 28 september 2012

Äntligen...



...FREDAG!!!

Och utan krusiduller så slänger vi oss på fredagsfräckisen:

En man kom in på ett café med en mus under armen. Han beställde en öl till sig själv och tio pannbiffar till musen…
-Vad är det för en märklig mus som kan äta tio pannbiffar?! undrade värden.
-Jo, det var så att jag räddade en liten fe och fick tre önskningar. Jag önskade mig god hälsa och mycket pengar men den sista önskningen, en omättlig mus...det missförstod ju den där jävla lilla fen totalt!!

Nu önskar jag dej en underbar fredag!

♫ ♫ ♫♪♫ Nu blir det fredagsmys ♫ ♫ ♫♪♫
 
 



19 kommentarer:

Miss Juni sa...

Hahaha!!
Skulle tro att det inte var en sådan mus han önskade sig...stackaren! ;o)

Önskar dej en skön fredag & en fantastisk helg!

Här skiner solen och det ser riktigt lovande ut!

Kram!

Ulf sa...

Tack för att jag får vakna med ett skratt!

Diana sa...

Haha! Rätt åt honom! ;)

Sv: Inga sexiga hantverkare här inte... :(

Anonym sa...

Hahaha :))
Ha en fin fredag!

Tinezza sa...

Ha ha ha :) ha en skön fredag och helg !!!

Milla sa...

Den som gapar efter mycket mister ofta hela stycket, moahahaha. Kram o trevlig helg!

Susanne sa...

Hahahaha, Fredagskram

Åse sa...

Tack för ett gott skratt, och trevlig fredag ! Kram

Anonym sa...

Hihi...Ha en underbar Fredag/Kram från mig i Höst ☼ Solen

znogge sa...

Ha ha! Det gäller att vara lvertydlig ;-)

Kram och fin fredag!

Sanna sa...

Jag visste det....bara att titta in här så skulle man få sig ett fredagsskratt....haha

Trevlig helg och ah det bäst!
Kram S

Ingrid sa...

Ha, ha läste upp den för mannen också ;P

Ama de casa sa...

Hahaha! Som jag säger - man ska vara försiktig med vad man önskar :-)

Freja sa...

Fredag, fredag, äntligen fredag! Se mig dansa min glädjedans!

Quila o Ronja sa...

Hahaha!!!
Sv. Jaa, du kanske har rätt ;-)
Snaaaart!!! får du veta......
Ha en riktig toppenhelg, bland alla tusentals lönnlöv.......en lönn räcker för mig då, tack :-))
Kraaam

Camilla sa...

Hahahaha...jojo,det är bäst att passa sig vad man önskar sig ;)
Kram!

Pillans sa...

tack tack för ett gott skratt

Sus sa...

Ha haaa...typiskt karlar!!
Lika gott!!! ;)

Kraaaam

Majken sa...

Hahahaha :-)

Ha en fin lördag!
Kram