Sidor

fredag 4 december 2009

Vem gick vidare?!


"Sexig som Lilla spöket Laban"


Nej, Herr Bagge, gör du det som du är bäst på och lämna det andra till oss som vet vad vi talar om!
Vem gick vidare?

Jo, Calle, jo, Calle!
Va vad det jag sa?!
Va vad det jag sa?!
Jo, Calle, jo, Calle!
Förlåt. Nu ska jag försöka behärska mej....
Men syrran;
VA VAD DET JAG SA?!
(en sak ska du veta; jag tänker ALDRIG gå med DEJ på en konsert med Calle! ALDRIG! ALDRIG! ALDRIG! För dej som inte förstår, läs tidigare inlägg, om konserten med Daniel Lindström.)
(Läs nu detta med mycket kärlek & värme mellan min syster och mej!)
Sen var det ju också Erik förståts som gick vidare!
Tove var också bra ikväll men det räckte inte hela vägen...

KRAAAAM

4 kommentarer:

Camilla sa...

Jag vill inte prata med dig........

soffiepropp sa...

kollar ej på det alls,
Ha en toppenlördag hos mej är det regn å rusk,blä!!!

Mona sa...

Jag tyckte att Tove var dålig igår. Hon sjöng falskt bitvis. Men de i Westlife sjöng inte speciellt tonsäkert heller. :)
Din syster är så kul.
Ha en bra dag!

Camillasrum sa...

Calle var toppen igår, men även Erik glänste ju...tyckte Tove fick dåliga låtar annars tror jag att hon hade tagit sig till final :-) Ha en skön kväll! Kram