Sidor

lördag 12 december 2009

En hel ledig helg, bara för mej...


Den här helgen är mina alldelens egna helg...
Mannen & döttrarna har åkt iväg till Luleå för att se på när yngsta dottern spelar fotboll.
Jag är hemma ensammen (ja, jag har ju mina tre hundar förstås så riktigt ensammen är jag ju inte) och håller ställningen här...Någon måste ju göra det också!
Så nu har jag fått två hela dagar bara för mej själv...med bara min egen tid.
Och vad gör jag då när jag kan göra exakt bara det jag vill göra?!
Jo, jag städar, tvättar och plockar med allting...





Nu börjar klockan att närma sig 14.00 och då blir det "film-time"!!!
Jag har Wallander - Hämnden som jag ska sova...nej, jag menar, se på.

Kram & ha en underbar lördag!

3 kommentarer:

Camilla sa...

Hur länge såg du på filmen i dag innan du somnade?
Såg du slutet eller?
Visst är vi inte klok?
Städa....på vår egentid!!!!
Vi kunde ju....kunde ju....kunde ju...
Ja, vad kan vi göra ;) ?

Miruschka sa...

Du verkar (om man utgår från lillasysters kommentar) också somna när det är filmdags! Jag är otrolig, efter ett tag "ska jag bara ligga bekvämt" och strax efter sover jag. Kan heller inte förneka det eftersom jag snarkar och ibland vaknar jag av mina egna snarkningar. Hoppas du får en bra lördagkväll/Marie

soffie sa...

jag gillade den filmen hoppas du orka se lite på den så du ej sov :O)
ha en toppenlördagskväll å hoppas du ej känner dej alldeles ensam