Sidor

tisdag 1 december 2009

Efterlysning!!!



Jag har en efterlysning:
Jag kan inte hittat min julstämning!
Jag har letat och letat men kan inte hittat den någonstans…
Var kan jag ha lagt den?
Är det någon som har den?
Den kanske kommer nu med snön?
Man får göra det bästa av situationen. Kanske det hjälper om man äter massor med godsaker?
Pepparkakor eller glass t.ex. Det är ju så gott.
Eller varför inte pepparkaks glass???!!!
Har du smakat den?
Jag tycker den är helt fantastisk god! (Fast nu tycker jag väl om allting som går att äta…)
Kram & ha en underbar tisdag!

11 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Nähä!! Här var den inte heller!
Jag är också och letar efter julstämningen :) Jag letar vidare...
Kramen

Camilla sa...

Jag har den inte heller.
Och jag tänker nog inte leta den heller.
Det lär bli jul ändå :)
Jag ta och beställer en pepparkaksglass,tack!
Puss på dig!

cecce sa...

Hittar inte pepparkaksglassen! Finns inte i vår mataffär. Dåligt!

Förresten har jag snart något till dej på min blogg. Håll utkik under dagen!

Kram

Camilla sa...

Jag har ett uppdrag åt dig.
Direktlänken dit är:
http://cammo69.blogspot.com/2009/12/award.html#comments
Ha det bra och kram på dig!

Sanna sa...

Hm...kan den vara god säger en mycket kräsen glasstjej här...hihi.
Fast man ska ju testa allt innan...

Julstämning, vad är det?...ha ha

Kramen

Anne-Sofie sa...

Testa att gå in på min nu vilande passagenblogg...där har jag lagt in lite julstämning att ta av:-))) Klicka på mitt namn, så kommer du dit.

Lotta sa...

Jag älskar glass vad den än innehåller.....
Man får tycka vad man vill om vad man vill så det så. Du behöver inte kommentera F&F...
Kram på dig
PS Har du kollat garderoben om julstämningen har gömt sig där...?

Carolines hemligheter sa...

Ajdå, vart kan den ha tagit vägen??? Mitt tips till dig är att:
1. Sätt på Peter Jöbacks julskiva
2. Värm lite glögg
3. Gör några pepparkakor med gorgonzola på (eller cheddar om du inte gillar mögelost)
4. Sätt dig tillrätta och bara myyyyyys :-)

Kramar!!!

soffie sa...

den är inte hos mej heller julstämningen men hoppas den kommer,
mmm med pepparkaksglass

Anonym sa...

Lite julstämmning känner jag.Här är det kallt och frost nu,så hoppas jag att det ska börja snöa nu.Har inte smakat den glassen,det låter gott.Snart ska du se att stämmningen börjar komma,hihi!
Kram vännen!
Lena&Alina
www.123minsida.se/lenaspudlar

Sussi sa...

Men gud vilken bra idé.. Pepparkaksglass! Den hade jag köpt på en gång. Det lät ju jättegott

Kramisar