Sidor

fredag 4 december 2009

Idol i kväll!









Så var det fredag, äntligen.
Det går en slinga i mitt huvud: "Nu är det slut på veckan...Det är dags för fredagsmyyyyyyyys"
Tänk vad vissa saker kan etsa sig fast i minnet,helst saker som är helt galna, tokiga eller melodier som inte ens är bra.

Ikväll blir de spännande i Idol!
Vem åker i kväll?
Jag tippar att Tove åker.
Det kommer att stå mellan Calle & Erik.
Och jag tror att Erik kommer att ta hem hela Idol men Calle har varit min favorit sen första början!

Får jag bjuda på en fredagshistoria:

En kvinna hade dött i det lilla samhället och prästen gav sig iväg för att beklaga sorgen, MEN han gick till fel hus. Och där hade någon stulit en cykel. Prästen:
- Jag vill beklaga sorgen.
Mannen svarade:
- Å inte var det mycket att ha, men jag tänkte att pojkarna kunde ha något att lära sig på, men det sämsta var när man slängde sig på då gick luften ut där bak.

Kram & kanske, kanske jag måste in med ett litet inlägg senare ikväll...

14 kommentarer:

Douglas Söderlind sa...

HA HA HA HA en bra fredag kväll.

Maud sa...

Tänk om det kunde bli Calle och Erik i final! Jag har INTE Tove som favorit!
Fredagskram

Camilla sa...

Ha,ha,ha!
Vi får väl se hur det går i kväll ;)?
Ha det bra och puss på dig!

Daniel sa...

njae tror inte tove åker ut då hon e ensam tjej kvar, tror tyvävv calle åker

Eva sa...

Jag tror att Tove har störst chans att nå långt, men det blir nog så att tjejerna lägger sina röster på Erik.

matilda sa...

bra reklam är den som fastnar. eller?

Lotta sa...

Nu är den fina awarden på plats i min blogg...
Jag ska också titta på Idol ikväll tillsammans med äldste sonen.
Kram och kram till dig från mig!

Sanna sa...

Tror också Tove ryker...bye bye...hihi
Kram

Mona sa...

Ha en spännande kväll framför idol. Du och din syster tror olika. :D
Ha så kul!!

Anonym sa...

Detsamma önskar jag dig!Ja dina hundar klarar nog kylan men den pälsen.
Ha det!
Kramisar
Lena/

Sussi sa...

Jag tror calle åker..
Han har varit duktig men jag tror att Tove och Eric är för starka! Vi får se, spännande är det ;-)

Kramisar

cecce sa...

Ska bli spännande vem som får rätt. Du eller syrran:-) Själv tror jag att Calle åker ut...tyvärr, skåning som han är. Men, men...vi får se!

Kram, kram

♥ Carina ♥ sa...

Jag håller med dig! Ut med tove! Och Calle får vara kvar!!
Pöss på dig!!

Camilla sa...

ÄR DU NÖJD NU!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det kommer jag att vara om några år, då jag får blommorna :)
Piss på dig!
Jag menar...
Puss på dig ;)
Eller?????