Sidor

lördag 6 juni 2009

Sveriges nationaldag...




Hur har ni firat i dag? (Ja, det är ju Sveriges nationaldag) Med pompa & ståt?


Jag har då firat den på bästa tänkbara sätt: hundpromenad i skogen, hundbadning, hundtrimmning och hundföning. Dessutom med mina hundvänner!!!
Vi brukar alltid vara fyra stycken när vi fixar till våra hundar. Inte för att det behövs men vi gör mer än trimmar. Lite terapi-prat blir det emellanåt. Det kan minsann behövas! (om man inte nu har en egen terapeut som man går och pratar med) Vi diskuterar allt mellan himmel och jord. Ibland löser vi några stora (eller små för den delen) problem men oftast är det bara skönt att "få ur sig". Ibland uppstår det även nya problem...

Nu undrar ni säker: blir det utställning framöver? Ja, var så säker. Men var och när tänker jag inte berätta nu. Det kommer senare!

Men håll tummarna i morgon!

4 kommentarer:

Douglas Söderlind sa...

Att trimma hundar är kanske är ett bra sätt lösa sina små problem.Jag hade ett stort problem i dag jag f r ö s.

Camilla sa...

Hinner ni med vin mellan terapi pratet?

Susanne P sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Susanne P sa...

Svr till ovan kommentarer:
JA! (på båda)