Sidor

måndag 8 juni 2009

Panik...


Har ni någongång haft en "bad hairday"?

Jag har haft det sedan (minst) en vecka tillbaka!!!

Blev varse om det i går när jag sprang i utställningsringen. Det kändes precis som om jag hade en kladdig hjälm på huvudet eller som en "Robin Hood-frisyr", ni vet,; ta från de rika, ge till de fattiga...Man sprang så graciöst (eller...?) som bara jag kan (?!) och plötsligt ville håret som förflytta sig, mitt i de svävande stegen! Eller förflytta sig och förflytta sig, mera kanske göra ett krumsprång och inte åt vilket håll som helst utan MITT I ÖGONEN!!!

Allt hår liksom krängde sig ner mot ansiktet! Hur graciöst är det på en skala???
Nu har jag panik. Måste klippa mig. Känner mej som det värsta trollet!

Och tänk när värmen kommer tillbaka...jag som alltid svettas i nacken...(är det inte fler än jag som gör det?) Nu blir det en sommarfrisyr med kort nacke och "rufs" på resten av huvudet, precis som jag alltid brukar ha det!!!

Och för att inte avslöja alltför mycket måste jag nog bättra på min (blondin) image dvs blondera mera slingor i det ...

3 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Om du såg så där söt ut som på bilden när du sprang omkring i ringen, då skulle du fått 1:a plac. vsm, om dom hade bedömt dig. Jag ska översätta så du förstår. vsm= värdens sötaste matte. Kram på dig blondie.

Camilla sa...

Jaha...jag trodde det var du på bilden.
Men för mig är du en v-bovs , vare sig du har grått och långt hår eller kort och blekt hår.
Nu kanske du inte förstår Carinas och mitt språk men jag kan förklara lite enkelt.
V-bovs = världens bästa och vackraste syster.
Love you!

Douglas Söderlind sa...

skaffa peruk
LINDSAY WIG
SER OCH KÄNNS HELT NATURLIG