Sidor

torsdag 19 augusti 2010

En Award!!!



Jag är så glad!
Jag fick en Award av gulliga Helene. Tack så jättemycket!

Med utmärkelsen kommer följande förpliktelser:
1. Kopiera in Awardbilden för att visa att man fått den.
2. Tacka och länka till den som nominerade dig.
3. Nominera sju andra bloggare och länka till dem.
4. Berätta sju intressanta saker om dig själv

Men jag kan se att många redan har fått den så jag gör som så att ni som vill kan få den av mej! Ni är alla värda den!

Och sen var det ju sju intressanta (?) saker om mej...

1. Jag har väldigt svårt för att ta på mej sockarna efter sommaren. Vill gärna gå barfota så länge som möjligt.
2. Kan inte ta i trä när jag har blöta händer. Jag ryser!!!
3. Är väldigt, väldigt morgontrött.
4. Är fruktansvärt höjdrädd.
5. Hundmänniska.
6. Gråter lätt, både när jag blir glad och när jag blir ledsen.
7. Blir täppt i näsan när jag dricker öl.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Inte ta i trä med blöta händer? Mysko... Känner att jag genast måste testa :-)

Helene sa...

Nu fick man vet lite mer saker om dig = ))
KRAM Helene.

Helene sa...

VETA = ))
Gillar inte stav-fel !!
KRAM IGEN.