Sidor

söndag 30 januari 2011

En fullproppad dag...


Har du haft en sån dag någon gång?
En dag då du flugit från det ena och än till det andra. Haft jättemycket att göra, hinna göra det, hinna göra det och inte glömma det.
Hela dagen bara flyger iväg men sen när man ska berätta vad man gjort så kan man som inte riktigt förstå vad det var som tog sån tid...för när man ska berätta så låter det inte som om det var så mycket...

Nåja, en sån dag hade jag i går:
Först var jag och ögonlyste en av tikarna. När jag väl sen var hemma så var det full huggning. Hela dagen passerade och när vi sen hade ätit middag och sett på Fångarna på fortet så tog all energi slut.
Jag lyckades hålla mej vaken ett tag men vid 22-tiden så gick jag och la mej!!!
Klockan 22 en lördagkväll!!!
Sånt trevligt sällskap var jag i går...

Men nu är jag vaken, pig och utsövd!
Så idag ska jag vara ett trevligt sällskap...

26 kommentarer:

Camilla sa...

Frågan är...Med VEM ska du vara i sällskap med?
Hundarna ;)
Kram på dig!

Paula sa...

Jag somnade kl 21 igårkväll! Det var nog rekord på en lördagskväll....!Men jag har så ont i nedre delen av ryggen så jag orkade inte vara uppe. Mats for även tidigt o sova.....hoppas att du får en bra söndag! Kramis

Tigris Predikantan sa...

Ibland är det bara så. Trevlig dag önskas!
;)

Afrodite sa...

Oh ja, de där dagarna känner jag igen BIG time! SÅ är mina flesta dagar faktiskt. Ok, ta det lugnt idag då, Susanne! Och jag är säker på att oavsett vad du gör, är du alltid ett trevligt sällskap. Bara mer eller mindre pigg. =)
Ha en göttig söndag!
Kram och godmorgon!

Anonym sa...

Känner så väl igen den sortens dagar. Ganska så påfrestande så det är tur att vanliga kommer emellanåt också. Hoppas söndagen blir sällskaplig och bra.

Kram

Stattinskan sa...

Jag är ett sånt där jättetrevligt sällskap på helgen som inte ens hinner gå och lägga mig innan energin tar slut ;-D

Miss Juni sa...

Sådär såg min lördag oxå ut!
Men jag gillar när massor av saker blir gjorda. Jag har en tendens att skjuta upp det annars...
Men igår, det var en riktigt flitig dag!

Kram på söndagen & dej!

Malin sa...

Jag har ofta såna dagar, jag känner mig JÄTTE-nöjd först och tycker jag har fått en massa gjort men sen när jag börjar tänka efter så inser jag att jag knappt har gjort någonting....
Kram

Rigmor sa...

Välkommen i klubben kan man väl säga...skillnaden är att jag inte är direkt vaken och pigg idag heller...kan bero på att jag bestämt mej för att sortera bland alla papper som ligger i stora högar, viktigt och oviktigt blandat, jag i ett nötskal...
Ha en skön söndag då, och NJUT!!
Kram

Miruschka sa...

Ja så där kan dagarna se ut ibland, tur att för min del är det inte så ofta!
Men du...nu kom jag på VARFÖR du var så knäckt på kvällen, du hann väl inte ta din tupplur???
Kram♥

Sanna sa...

Ibland säger kroppen ifrån och det är viktigt att lyssna då och som du gjorde...sova och sedan spelar inte klockan, dagen som så någon roll. Jag sov också en stund igår "mitt-på-dagen" och har inget dåligt samvete för det.
Skönt att vara utvilad va? *ler*

Kramisar och du...imorgon den där härliga måndagen...*visslar*

Majken sa...

Ja sånna dagar tycker jag man har ofta... Men när man ser tbx så låter det som om man inte gjort nästan ngt..

Ha en riktigt social och trevlig söndag!
Kram

Carina Sjölund sa...

Så brukar jag känna mig på Fredags kvällarna när jag har gått av mitt nattskift på morgonen! Men då kan jag vilja gå och lägga mig redan klockan åtta!!!
Men lite väl tidigt kanske, så man får plåga sig en stund till alla fall.
Kramen

pillan sa...

22.00 då lägger jag mig nästan varje kväll ,och upp vid 07.00 ..man kan nästan ställa klockan efter mig...strax innan 22 börjar jag gäspa så tårarna rinner och precis innan 07 vaknar jag av att jag är hungrig ... varje dag är den andra lik ...thats me

ansepanse sa...

:) en del dagar blir ju sådana, bra att du är dig själv idag igen
kramar

Diana sa...

Är man trött så är man, inget att göra åt det! Sen har du kanske haft hela dagen idag till att mysa?

maria sa...

såna dar har man ibland :) jag gick oxå och la mig tidigt igår men jag var mer psykiskt trött...

må så gott !
kramisar

soffie sa...

jag hade främmat så kom inte isängs förrns vid 2 så idag har jag varit som en zombie,hoppas du hade en piggdag,kram

Sus sa...

Det är märkligt att hinna sååå mycket vissa dagar och andra inte ett skvatt.
Klart du blev trött!
Kraaaaaaam

Diana sa...

Sv: Än så länge är vi så begeistrade i vår nya maskin att vi sitter och tittar på den när den kör. Måste ju se så allt fungerar, haha!

Sussi sa...

Idag har inte jag gjort ett smack och ändå har dagen bara flugit iväg..
Förhoppningsvis blir jag också trött vid 22. Men jag skulle inte sätta några pengar på det då jag vilat hela dan ;)

Kramisar

Mia systeryster sa...

Många såna dagar har man haft! Idag trillar nog jag i sängen , typ nu...
Kram

gunsan sa...

Jomän, det där kan kännas igen, häromkvällen däckade jag helt i fotöljen, missade både tv o bok;))
kramizzzzz

Mita sa...

Ja men vad gör man när tröttheten slår ut en,
Jisses en del dagar flyger förbi,och man vet knappt vad man gjort,men likförbannat är man trött,*L*
Nu ska jag drömma mig i säng,
Kramiz!

Krönikören sa...

Såna dagar är jobbiga! Man har flängt och stressat och hunnit med det ena och den andra och sen när man summerar så har man på sin höjd ställt in smöret i kylen.
God natt och kram

PS. Tror att min blogg bara ville markera lite. Den är oftast snäll.

Renee sa...

Jag tycker att alla mina dagar är så, spelar ingen roll om det är vardag eller helg.