Sidor

torsdag 27 augusti 2009

I had a dream...




Vad konstigt man kan drömma... Den senaste tiden har jag haft riktigt underliga drömmar. Vill du höra?

Jag är på ett hundläger, har varma, sköna, svarta täckbyxor på mej. Det är vinter och blötsnö. Jag går med mina hundar på ett skoterspår. Möter getter och renar. Tittar ner på mina fötter: barfota & jag har klackeskor på mej! Ett par vita sandaler som skimrar i rosa pärlemor...inga sockar. Snön sipprar in mellan mina tår, det är blött och kallt men jag ska gå den här promenaden, med klackeskor, i blötsnö och möta alla dessa djur...

En annan dröm jag har haft:
Jag äter på någonting och får alluminiumfolie mellan tänderna...ni vet som barn, när man åt kexchoklad och missat att ta bort folien som var runt den...(ja, nu ni som är unga har väl ingen aning om att de var förpackade så "förritiden" men det finns säkert någon som minns...) Det blir som varmt och man får en el-stöt mellan tänderna.

Kan någon tyda drömmar?? Jag skulle gärna vilja veta vad detta handlar om!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Ang. dina drömmar.
Jag kan tyda dom åt dig.
Att du drömde att du hade på dig fin skor och täckbyxor betyder att du ska oftare klä dig fint.
(Inte i mjuk byxor utan fiiint. Typ i kjol)
Det där med kex chokladen betyder att du har mens eller kommer snart att få mens och att du är så jävla rädd att någon ska ta din choklad.
Detta är en sanndröm så ta lärdom av den :)

♥ Carina ♥ sa...

Jag har en annan teori. Den första betyder att du är lite högfärdig. Man kan ju inte gå omkring med sandaler när det är blött och kallt!!
Herregud!!Fint som kattskit i vällingen...
Dröm två betyder: Du är glupsk! Har inte tid att ta bort folien, illa, illa...