Sidor

söndag 24 augusti 2014

90 000 besökare!



Kära nån!
Här har man precis kommit igång med bloggandet efter en lång och skön semester så ser jag plötsligt att besöksräknaren slagit om till över 90 000 besökare!
Det måste vi fira med en liten utlottning/tävling, eller hur?!

Reglerna är enkla:
1 lott = kommentera i detta inlägg. (Skriv gärna typ jag är gärna med i utlottningen.)
2 lotter = kommentera i detta inlägg. (Skriv gärna typ jag är gärna med i utlottningen.) PLUS att du länkar till mej på din blogg.

Du har fram till den 30:e augusti på dej att vara med.
Den 31:a presenteras vinnaren.
Priset? Ja, det är som vanligt hemligt...

Och så vill jag tacka alla er som besöker min blogg. Det glädjer mej så mycket att just Du läser allt mitt trams.



15 kommentarer:

Decdia sa...

Grattis! Klart att jag vill ha en lott!

Ama de casa sa...

Grattis till alla besökare! :-)

Hanna aka Lilla My sa...

Jag tar gärna en lott. Grattis till 90.000 besökare!

Anne-christine sa...

GRATTIS! Det var väl kul.
Ha en skön söndag nu/ kram

Anonym sa...

Stooort **GRATTIS** pårej & Puss såklart fniss...
Ja,klart jag önskar 1 Lott mé :)

/Kram

moi sa...

Samtidigt som jag gratulerar till besöksstatistiken vill jag gärna vara med i utlottningen!! :)
Tyvärr kan jag inte roffa åt mig två lotter eftersom länkningsfunktionen slutat fungera i min blogg.
Men har jag tur så ordnar det sig ändå....
Kram

Soffie sa...

❤️Grattis till alla besökare och jag är gärna med i utlottningen ❤️

znogge sa...

Grattis till alla besökarna! Jag är gärna med och tar en lott :-)

Kram

Rigmor sa...

Grattis!! JAG ÄR MED!! Ja i utlottningen alltså...Ja, jag är med för övrigt också...börjar så sakta återkomma efter sommarens svacka. Man kan inte hinna med allt...
Kram kram

Freja sa...

Wow, bra jobbat! Självklart vill jag vara med i utlottningen!

Herr Nilssons Fru sa...

Grattis till alla besök o som vanligt "var glad" att du slapp bjuda oss alla på kaffe :)
Tar gärna två lotter jag.
Kramiz

Gilla sa...

Det var väldigt så många besökare du har haft. Jag är gärna med och min länk är för två lotter: http://trebgilla.blogspot.com

Det var ett tag sen jag hittade in hos dej. Så jag får väl försöka läsa igenom vad du har gjort.

Kram/Gilla

Camilla sa...

klart att jag vill vara med och tävla :)
En lott,tack! :)
Kram!

Sara sa...

Så roligt med så många besökare :)

Unknown sa...

Jag vill oxå vara med :-)
Hälsar Skåne-Cathrin :-)