Sidor

lördag 12 januari 2013

Många blev imponerade över...


...att:
1. Mina byxor har hållit ihop i över 22 år.
2. Att jag fortfarande kan ha byxorna efter alla dessa år.

Jag ljuger aldrig.
Jag bara undanhåller sanningen, ibland pinsamma detaljer...

1. Kan själv imponeras av att de håller ihop! Byxorna har faktiskt hållit i alla dessa år...men...
2. Nu kryper jag till korset...Jo, jag hade mina byxor för 22 år sedan men...
, var jag höggravid och väntade sonen!
Och samma byxor har jag  i dag, UTAN att vara höggravid...inte lika imponerande, eller hur?!



21 kommentarer:

Freja sa...

Aha, det är det jag ska göra nu alltså, leta fram gravidbyxorna... För några andra får jag då inte på mig...

Quila o Ronja sa...

Helt rätt.....undanhåll sanningen du!!! Jag hörde inte vad du sa nu ;-)
Ha en skön helg
Kram

♥ Carina ♥ sa...

Haha du är för rolig!
Ärlighet varar längst :-)
Kram

Diana sa...

Jag är ändå imponerad! :)

Camilla sa...

Då måste du ha varit smal då du var höggravid ;)
Kram!

Afrodite sa...

...men jäkligt roligt! :)

Du är för härlig du! Jag är fortfarande imponerad faktiskt att de hållit i 22 ÅR!!!

Kram och godmorgon! ♥

moi sa...

Jodå, man kan visst ha byxor fast man inte är höggravid. Det har jag!
Vad sa du? 22 år gamla! Nä, jag var inte gravid då så de passar inte idag ;)
Kram o godmorgon min sköna, roliga höna!

Ama de casa sa...

Du... Man måste faktiskt inte berätta allt i bloggen ;-)

Karin sa...

Hej! Hittade hit via Melody och vilken trevlig blogg du har, blev fast här igår kväll och satt och skrattade åt ditt härliga sätt att skriva. Kommer snart tillbaka, ha en bra helg Karin

Anonym sa...

Hahaha :)) Härligt erkännande! Nu mår jag bra! :D

Trevlig helg!

Miss Juni sa...

Hahahaha!! Du är ju helt underbar!!

Susan sa...

Ligger nog på den nivån själv!!
Men har inte sparat mina :)

Kraaam

Miruschka sa...

Man måste ju inte berätta ALLT för sina bloggläsare;)
Kram♥

Tess-en helt (o)vanlig morsa/tjej med väldigt speciella barn sa...

Äsch, faktum kvarstår ju att du ff kan ha dom o att dom är hela eller hur? =)

Ulf sa...

Så länge man inte har clementinskal i byxorna så håller dom.

Herr Nilssons Fru sa...

haha...Du är för go,

Kramiz

Carina Sjölund sa...

Hahaha, du är bara för skojsig :)
Ha en fin kväll!
Kramen♥

soffie sa...

jaha det va så det var knepigt att det blir så även att vi inte är gravida:) vi får skylla på gubbarna för de är ju de som göder oss ;)

Ingrid sa...

Det är ingen ordning på tvättmedlen nu för tiden.. Krymper tvätten hela tiden..

Znogge sa...

Tss... Detaljer ;-) Jag är lika imponerad!

Kram

Majken sa...

Hahaha
Men det är jubiaf bra kvalitet :-P
Kram