Sidor

onsdag 22 augusti 2012

I dag går mina tankar...

...till min kära (blogg) vän och hennes söner som så hastigt mist sin livskamrat och underbara far.



Jag vill inte predika,
bara sträcka ut en hand.
Det är ett steg på vägen,
jag gör vad jag kan.
Tusen röster kan ljuda som en,
som den klaraste stjärnan på himmelen.
Då natten är mörk och vägen känns lång,
hörs tusen röster, tusen rösters sång.
Genom vintergatan hörs ett rykte inatt,
änglar som viskar att det kommer en dag efter varje natt.

Det finns vissa få utvalda människor man möter i livet som alltid får en speciell plats i ens hjärta. Du Nille och din underbara familj, är några av de som fastnat i mitt hjärta. Och för alltid kommer att finnas där...
R.I.P.

20 kommentarer:

Diana sa...

Mina tankar går ständigt till henne och pojkarna, vilket grymt öde! Kram

♥ Carina ♥ sa...

Tänker extra mycket på dom idag. Avsked är svårt...
Kram

Miss Juni sa...

Så fint skrivit, Susanne!
Det kommer att bli en jobbig och sorglig dag idag.

Znogge sa...

Jag har ju bara träffat A men säg den person som kan undgås att beröras av den stora sorg som drabbat dem.

Nej, avsked är aldrig lätta...

Kram

Miruschka sa...

Det är så ofattbart och orättvist!!!
Kram♥

Camilla sa...

Helt ofattbart!
Tankarna är hela tiden hos dom. Och som sagt...lite extra idag.
Kram!

Anonym sa...

Så vackert skrivet ♥...
/Kramar Om alla!

Anonym sa...

Mina tankar går till mamman och barnen.

RackarTuss sa...

Ja, hu.... :/

Ama de casa sa...

Ja verkligen en mardröm...
Kram!

Sanna sa...

Beklagar jag också och ibland är livet så orättvist!

Varm kram/S

Majken sa...

VAD FINT <3

Stackars dem...

Hoppas du haft en bra dag!
KRAM

Sus sa...

Det är så sorgligt och vemodigt och även tungt!

Fint att en vän som du finns för dom!

Kraaaaam

soffie sa...

så otroligt vackert du skriver och det är för jävligt att någon ska dö !usch så tragiskt massor av kramar till henne och va fint att du finns där för dem, kramar

Freja sa...

Jag skickar mina varma tankar till din vän!

Afrodite sa...

♥♥♥

Mita sa...

Det måste vara otroligt svårt för dom,hoppas dom kan ta sig igenom detta med hjälp av varandra och anhöriga.
Varma kramar till er alla**

Quila o Ronja sa...

<3 Finner inga ord, som känns ok att skriva i dag...........men jag är här.
Kram

Åse sa...

Fina ord ! Kram

Åse sa...

Så fina ord ! Kram