Sidor

måndag 31 oktober 2011

Måndag morgon...

...say no more...

19 kommentarer:

fialia sa...

hehehe, jag e ledig.
ha de Fia

Miruschka sa...

Nä det behöver du inte, det betyder sovmorgon, åka till Umeå, shoppa, äta god mat på något mysigt ställe (MAX!), bara strosa runt och njuta av dagen. Var det DET du menade med måndag.....eller;)?? HAHAHA:))
Kram♥ vännen och GOD morgon

Majken sa...

häääärlia måndag ;-)

Jag som inte hunnit läsa än.. hoppas att det gick bra på utställningarna i helgen?

Njut av dagen!
Kram

Carina Sjölund sa...

Tycker du inte om denna Måndag *Ler* men det gör jag :)
Jag är fortfarande ledig.
Kramen♥ ha en fin dag vännen

Malin sa...

Äh, det är väl inte så illa, en dag närmare nästa fredag, SÅ ska man se måndagar ;-)
Kram

Milla sa...

Ljus i mörkret.
en pumpa
ett ljus
och halloween-party
måndag =D
Kram

Camilla sa...

Du kunde väl ha sagt att det är grannens dag också? ;)
Kram!

♥ Carina ♥ sa...

Jag gillar denna måndag! Ledig och sovmorgon. Lite pyssel, inga måsten. Solen skiner, blir en härlig promenad. Bortbjuden på middag... ja en helt ok måndag! ;)
Kram

Anonym sa...

*Thihi* Ok...
/Kram från mig i ☼

Anonym sa...

Så det är måndag idag? Tack! Jag har bara koll på fredagarna...
:-D

Znogge sa...

Behövs inte heller ;-)

soffie sa...

hoppas din måndag blev bra själv är jag ledig en hel vecka nu gött:)kram

diana sa...

Ha en trevlig kväll. Imorgon är det tisdag ;)

Afrodite sa...

Måndag kväll och jag säger godnatt! =) Kram på sig!

gunsan sa...

.....jag lovar, säger bara natti natti o kramizzzzz;)

Mia (systeryster) sa...

Tuff dag i går?;)
Idag är det tisdag, hoppas den går lättare=D
Kram

Helen sa...

Tisdag.....

gomorron!
Kram

Bara Jag sa...

Måndagsmorgnar förnekar sig aldrig! Och inte ens vintertiden kan göra saker rätt längre - inte alla individer i ett hushåll låter sig styras av tiden... Kram!

Krönikören sa...

Kom igen nu! Det är TISDAG! Måndagen är över sen länge!