Sidor

tisdag 6 juli 2010

En dag på bryggan.....


Idag får det bli en dag på bryggan!



15 kommentarer:

Miruschka sa...

Det tycker jag du gör rätt i!!!
Kram

Herr Nilssons Fru sa...

Härligt!! Vatten är underbart, kanske känner jag så för att jag är fisk..ha en skön baddag

Kramiz

Helene sa...

En dag på bryggan låter som en härlig dag !!
Och det hoppas jag att du får : )
KRAM Helene.

Tigris Predikantan sa...

Härligt, härligt!
:)

Carina Sjölund sa...

Det låter som en bra ide :) riktigt varmt är det idag.He en bra dag ute i solen :) Kram.

Sanna sa...

Vilken underbar ödslig bild. Man kan fantisera om fullt av ben som springer där och ska bada medan andra kanske bara sitter där med benen i vattnet.

Hoppas du har det fortsatt gott!
Kramen!

soffie sa...

mmm låter ju sååå härligt å va vacker bild,

Sus sa...

Ha det gott på din brygga :-)
Jag hade nog aldrig klarat det...bryggor rööör ju på sig...gungar och guppar och så!
Urrrk...

Kraaaaaaaaaaaam

♥ Carina ♥ sa...

Det äger, om man säger så :)
Hoppas dagen blev skön!
Kram

Carina Sjölund sa...

Hoppas att du har haft en riktigt bra dag på bryggan :) Kram.

Camilla sa...

Spelar det någon roll vart du sover någonstans då? ;)
Ha det bäst!
Kram!

Mona sa...

Jag tycker om ditt "ledig schema". Det funkar för mig med.
Men min förmiddag idag var mindre rolig. Om det finns att läsa på min blogg...
Kramen

Susanne sa...

Härligt!
Vi har tyvärr haft en mulen och blåsig dag.
Hoppas det blir bättre väder i morgon.

Kramen

gunsan sa...

.......och hur härligt är inte det;))

Kramizzzz

Stattinskan sa...

Låter som ett underbart och klokt beslut :-)