Sidor

torsdag 22 maj 2014

"Ibland så händer det..."

...så var rubriken på mitt allra första inlägg på bloggen för fem, exakt fem år sedan.
Fem år i bloggvärlden...
Tänk så många vänner, bekantskaper, roliga kommentarer och härliga nya, samt gamla bloggar man läst under dessa år men nu känner jag att jag ska ta en lång semester från bloggen.

Jag säger inte att jag lägger ner den.  Den ligger kvar och rätt vad det är så dyker jag upp igen.



Men för nu, så önskar jag dej en 
underbar sommar!  

28 kommentarer:

Herr Nilssons Fru sa...

Ja tiden går.....oh många tar pauser eller lägger ner, kanske börja bloggeriet ta slut...men de känns ändå lite svårt att sätta punkt.
Go sommar Susanne o hoppas vi ses här igen :)
Kramiz

znogge sa...

Jag har noterat det samma. Det är många som pausar och lägger ner. Hur som helst så önskar jag dig det samma!

Kram

soffie sa...

det är väldigt många av mina goa bloggvänner som slutar blogga jag har verkligebn älskat att kika in här hos dej och jag kommer sakna dej sååå mycket. lova att du kikar in hos mej om du börjar blogga igen många kramar från mej !!!!

Mita sa...

Åh, midsommar look på dig....
Jag har känt samma sak att sluta blogga,inte lägga ner men göra ett längre uppehåll. Det räcker gott med FB, men alla har ju inte FB så några lär bli besvikna.Men,men, vi får se.
Jag kommer sakna dig här, men du lär väl fortsätta skriva på "fejjan"..
Kramen på dig goding♥

Freja sa...

Ha en bra paus och välkommen tillbaka när du känner att du saknar skrivandet!

Anonym sa...

Tittar förbi för att säga Hej och passar på att önska en trevlig helg samtidigt

Camilla sa...

Men...får man göra så?
Jaja...du kommer väl tillbaka!?
Kram!

Ama de casa sa...

MÄH!!??!! Vad är det för femårssjuka som huserar där uppe i norr???

Grattis till bloggen och dig ändå. Och hoppas att abstinensen blir jättejättestor!

Kram

Anonym sa...

Känner desamma & har tagit Bloggledigt lääänge nu,men...Slottsinlägget som lovat kommer framöver när det inte är +28° hihi

Önskar dig en alldeles fantastisk Sommar & du vet ....Jag gillar dina "Pussekort" Riktigt vacker i Midsiommarkrans/Stoooor Kraaaaaaam

Decdia sa...

Grattis på födelsedagen!
Hoppas du snart är tillbaka från semestern!

moi sa...

Grattis till jubileumet!
MEN, flera stycken som "lurade" mig att börja blogga lägger antingen ner eller långpausar...
Beror det på mig???

Hur som helst önskar jag dig en skön ledighet och hoppas verkligen du kommer tillbaka (snart).

PS Du kan väl ge en liten hint när du är på banan igen!?

KRAM

♥ Carina ♥ sa...

Grattis till dina 5 år!
Så du tar också en paus på obestämd tid? ;) Tur att det finns andra forum att hålla kontakten på :)
Puss på dig du sommarfina böna!

Rigmor sa...

Jo, jag kan nog känns lite detsamma ibland...fast sen är det roligt att ha kontakt med alla nya vänner man fått. Har lite svårt att bestämma mej...Ha det så gott nu vännen, och vi syns ju på "facet" iallafall...
Kram kram

Majken sa...

På återseende :-)

ha en skön sommar!
kram

Anonym sa...

Vem ska nu dra fredagsfräckisar i sommar? Grattis till fem år. Det är en lång tid. Har du koll på hur många inlägg du lagt in? Intresset och tiden kommer och går. Hoppas du dyker upp till hösten igen. Ha det gött i sommar. Vi hörs på FB. Kram Bosse

Mita sa...

Ha en toppenfin sommar nu,
Då "ses" vi förmodligen till höstkanten,
Kramar♥

ansepanse sa...

en underbar sommar till dig också
så hörs vi sedan när du njutit av ledigheten
Sv: jo, det är en grå flugsnappare
kramar

Carina Sjölund sa...

Ha en fin sommar nu. Så ses vi till hösten :)
Kramen♥

Ingrid sa...

Här kör jag med "när jag har lust" principen allt från 2,3 dagar till dryga veckan emellan. Det får inte blixten påhäng då förlorar man glädjen. Sommarkram på dig!!

Soffie sa...

Tjohoo fina du ha nu en underbar sommar själv ska jag till Spanien vi åker till Barcelona sen calella å sen tillbaka till Tossa de mar ci åker tillbaka till Barcelona å åker hem vi blir borta i 15 dagar👍hadetgott nu min fina bloggvän

Susan sa...

Nämen WHATHH...?

Men jag kan bara säga...Jag vet hur det känns. Jag är ibland riktigt internettrött...

Glad sommar -KRAAAAAAM

Quila o Ronja sa...

Jösses, vad tiden går fort!!! 5 år....länge länge!
Måste ju säga att det kommer bli lite tomt här utan dig, du var en av mina allra första "vänner" i bloggvärlden. Det var 2009 det! Kommer sakna dina tokiga, roliga inlägg, som givit mig, och många många andra, massor av glada skratt.
Som tur är vet jag att vi kommer hålla kontakten på ett eller annat sätt, och DET känns tryggt :-)
Många kramar till Dig, Susanne
Susanne ;-)

åse sa...

Grattis till 5 år , hoppas du kommer tillbaka efter sommaren. Må gott och njut. Kram åse

Afrodite sa...

Men jag vet inte om man får lov att göra såhhär...?! Vem har godkänt det liksom...?! :/

Hur som helst hoppas jag att du kommer tillbaka och för nu vill jag bara önska dig och din fina familj en GLAD MIDSOMMAR! ♥

Puss & kram från mig till er alla! ♥

Ama de casa sa...

Hade hoppats på ett uppdykande denna extraordinära dag...

Ha en riktigt Glad midsommar!
:-)

Helene sa...

Fortsatt fin midsommar till dig...och GLAD SOMMAR !!
Kram Helene.

Decdia sa...

Liiite tid till bloggen kan du väl hitta? Snälla?

Ama de casa sa...

Hade hoppats på en liten, liiiten rapport här, men icket...

Ha en fortsatt fin sommar!
Kram