Sidor

måndag 8 februari 2010

Härliga måndag...


Nu är det äntligen måndag igen...
härligt!
Ny vecka nya friska tag...Jag studsade upp ur sängen, med ett leende på läpparna, full av förväntan av vad dagen och den nya veckan har att ge.


Nääää, jag ljuger så bra!

Det var inte alls så!
Det var som vanligt, en vanlig trött måndagsmorgon, snoozade för länge, kom aldrig upp ur den varma gosiga sängen.
Vad skulle man kunna göra för att få en bra start på denna vecka?
En låt?
En bra video?
Här tror ni säker att jag tänker visa Linda Bengtsing "Jag ljuger så bra", det hade ju varit förträffligt men icke!

Nu är det många av er som inte har hört Pink Hink. (Är jag ett stort fan? Har jag fått nojja? Är jag besatt? Välj själv!)
Denna video har jag haft inne i ett annat inlägg för ett tag sen men här kommer den igen.(och den kan nog tänkas komma fler gånger också ;) )
Förstår ni nu varför jag var såååå lycklig över att äntligen fått sett/hör dem live?!
Kram på er!





13 kommentarer:

Sussi sa...

Tänk dig dessutom en sambo som kommer och lägger sig och kramar dig precis när du ska gå upp. Lite taskigt tycker jag personligen. Vem sjutton vill gå upp då liksom?????

Kramisar

Camilla sa...

Få se...Jag tycker att jag känner igen dom...
Just ja...En har jag ju jobbat med och två av dom kom på mitt jobb och sjöng.
Se på Pink Hink och FÅ betalt...inte dumt!
DOM ÄÄÄR BRA!!!
Ha en bra dag oh puss på dig!
PS: Hoppas resan hem gick bra....borde ha gjort det för det är ju en sådan fin väg mellan Husum och Ö-vik ;).

Miruschka sa...

Du har snöat in på Pink Hink och din syrra på Noice, personligen är jag inne på din linje;)
ha en bra måndag/kram

Mona sa...

Tänk att jag aldrig sett Pink Hink. Har hört talas om dem jättemycket.
ha en fin dag.

Anonym sa...

Hahhahah Första gången jag ser dom ! Första gången jag hör talas om dom !
Kul gäng !
Tänk den lite mindre filnskallige var lite lik min man Hahahhah Men han är så långt fårn Pink man kan komma :))hahhhahahahaha
Nu skaj ag gå med mina lurviga vänner ha en bra dag :)
Kram

Sus sa...

Tack för sjönsången, visst har jag hört grabbarna tidigare.
Precis vad jag behövde :) lite värmande i min feberfrossa :(

Ha en underbar måndag!

Kraaaaaaaaam

Millan sa...

Wow... görbra!!
Härliga röster!!!
Jag har aldrig sett eller hört talas om Pink Hink tidigare!!
Nu ska jag hålla öronoch ögon öppna efter dem...

Ja du.. solen skiner och allt känns så bra:)
Hundarna trivs nu, precis som du säger.. de vill ALDRIG gå in, ligger på gården och bara myser;)
Ha en bra måndag!!
Kram

♥ Carina ♥ sa...

Favorit i repris :) Här håller jag med dig, ingen tvekan. Pink hink äger, Noice suger (förlåt Camilla)
Kram

Eva sa...

Äntligen måndag..? För mig har det varit en riktig skitmåndag. Sovit dåligt och sedan har allt bara gått snett. Ska nog gå hem och lägga mig snart och inte kliva upp förrän i morgon. Det positiva med det? Ja, nu kan allt bara bli bättre :-)

Mia64 sa...

ja har aldrig hört dem tidigare, men de var bra/Kram

Daniel sa...

Blev nästa lite rädd här i början.. nån måtta med måndag happy happy!! ;)

Nä sovmorgon borde va obligatorisk på måndagar!!

cecce sa...

Måndagar borde inte få finnas:-)

Ni systrar är för roliga...Noice och Pink Hink:-)
Det måste ligga i släkten denna idoldyrkan, besatthet...fast jag undrar om inte Camilla är värre:-)

Imorgon är det tisdag!
Alltid något:-)
Kram

Mia systeryster sa...

Tänk att jag missat dom. Och även att ni två är syrror=DHär finns en till som snoozar på mornarna, ingen piggelin precis=D Kram