Sidor

söndag 18 oktober 2015

Har jag sagt det tidigare...

..att jag bara ÄLSKAR dessa små bedårande underverk?
Har jag sagt det tidigare, att det inte finns några andra som kan överglänsa dem?
Mitt hjärta svämmar över av lycka och jag glömmer allt annat, glömmer både tid och rum.


(Äsch, dessa rader var fritt översatta från Rod Stewarts Have I Told You Lately men de passar så bra in)

Nu har de både fått ögon och sedan i går kväll så hör de också.
När jag satte mej ner vid valplådan och pratade med dem så stannade de upp, tittade åt mitt håll, vickade lite på sina små underbara söta små öron och sen satte de full fart mot mej, på sina knubbiga små vingliga ben. 





6 kommentarer:

Ama de casa sa...

Men så mysigt! :-)

Anonym sa...

Naw....Såå sött<3
/Noooospuss pårom alla!

Majken sa...

Förstår att du är djupt förälskad i dessa lurvbollar :-)

Kram

fialia sa...

Visst e det fantastiskt? Vi fick nio valpar när vi hade hund, och det var sååå mysigt,
ha de Fia

znogge sa...

Du kan kanske ha nämnt det ;-)

Kram

moi sa...

Du må tro att jag är avundsjuk på dig och dina små godingar.
Önskar att jag hade ett par av dem att gosa med här hos mig :)
Kram