Sidor

lördag 2 januari 2016

Blogglustens vara eller icke vara...

Som Ni alla underbara bloggläsare märkt, har inte riktigt blogglusten infunnit sig den senaste tiden, trots att mycket hänt i mitt liv.

Jag har, under alla dessa år som jag bloggat, lärt känna många underbara människor men nu känns det som om det är slutbloggat för min del.
Jag vill tacka alla som följt mej under dessa år och önska Er alla Ett underbart 2016.

Kanske, jag säger bara kanske, så ses vi igen...
Bloggen finns kvar så risken finns att jag dyker upp igen.



10 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så hjärtligt finaste för dessa år & har/kommer att sakna dig ....
Jag önskar dig allt gott Irl/Kram

moi sa...

Naaaaaaaaaaaaaajjjjjjjjjjjjjjjj!!!!!
Jag kommer att sakna dig så!!!!
Kram

Majken sa...

hoppas det är en tillfällig svacka :-)

Gott nytt år!
kram

Unknown sa...

Ja så är det ibland, har själv precis börjat om lite försiktigt med bloggandet efter en lång tids frånvaro

Mita sa...

Svackor i bloggandet dyker minsann upp hos många tror jag. Även jag är väldigt dålig på att blogga. Det är inte som för ett par år sen, då var det bara bloggen som gällde. Nu finns så mycket andra sociala medier att välja på om man så vill.
Men som sagt, du har ju bloggen kvar som en liten säkerhetsventil, ja om du får lusten tillbaks igen...
Lycka till med " hunderiet"
Kram och sköt om dig♥

moi sa...

GRATTIS på födelsedagen goding!!!
Kram ♥

TantGlad sa...

Så trist att inte kunna läsa dina härliga inlägg. Men man känner ju själv vad som är och blir bäst.
Hoppas ändå att du kommer tillbaka med dina underfundiga och roliga inlägg.

Kram och vi ses på fb iallafall.

Afrodite sa...

Men va??? Bara sådär?!
Även om jag inte bloggar mycket sjäv för närvarande och inte har gjort på länge, kommer jag att sakna dig! ♥ Det var ju såhär vi träffades för böveln! ♥
Love you sis! ♥
Vi ses IRL!
Kraaam

Ama de casa sa...

Jag hoppas jättejättejättemycket på att bloggabstinensen blir STOOOOR snart!
Kram på dig!

Sussi sa...

Ha du med ett jättefint 2016. Hoppas din blogglust återkommer. Det gjorde det för mig efter ca 2 år så man vet aldrig :)
Kram